Wednesday, September 21, 2011

Hai hai ...

hehe .. lama dah ta bertinta kat sini ..
cik mira dah bising .. dia kata .." Makcik !kau tak reti nak update blog kau ke ..?" hheehhe ..
bukan taknak .. aku tak berkesempatan jek ..
huhhhu . lagipun aku tak tau na tulis apa .. aku bukan kreatif macam along happening , atau buihbuih bebel 2 ..
aku serlau tulis bila aku rasa na tulis , atau bila kecewa ..<-------hhaha . Jiwang Pulok   ! gegege .
So .. aku ase na wat penghijrahan .. untuk diri aku sendiri .. hehehe .. bagus kan ..
sebab ape ?..Satu,sebab orang yang aku Cinta .. Siapa orang yang aku Cinta ..? of coz laa myfamily , ibu terutamanya .. hati dia yang aku selalu sakitkan tu ... i love you so muchhhhhhh mama ....mwaxxXxxXx!! tp obviouslahh kan .. kita selalu sakitkan hati orang yang kita sayang .. dan yang sayang kita .. aku tak yahu kenapa .. aku tana sakitkan diorang lagi ..another thing , aku nak brubah gak to mydrug , y slalu saba dengan kerenah aku, even aku selaalu cari pasal dengan dia .. selalu panggil dia 'gOmok " n dia tak penah marah ,, slalu stress out kan dia ,, masa dia nak exam .. sebab dia tak layan aku ..memang ungratefull person kan aku  .. pentingkan diri pun ada .. drug .. i'm really trying, n struggle here to be such a good friend to .. i do never want us to end our relationship just like that .. i sayang you, never did untill i met you ...thanx for everything baby .. love u damn much ..XD

No comments:

Post a Comment